Το Twitter πρόσφατα ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα, τα οποία δεν ήταν ιδιαίτερα θετικά. Σε μια προσπάθεια αντιστροφής του αρνητικού κλίματος, η εταιρία αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο, που αυτοπροσδιορίζεται, επιλέγοντας τον τίτλο του News Service, και αφήνοντας στην άκρη την ταμπέλα του Social Network.
Η κίνηση αυτή, η οποία ξεκίνησε από την κατηγορία στην οποία βρίσκεται πλέον η εφαρμογή της στο App Store (News αντί του Social Networking) φαντάζει αρκετά λογική, αρκεί να σκεφτεί κανείς, πως η βασική λειτουργία, που προσφέρει πλέον η υπηρεσία, είναι η αμεσότητα στην διάδοση της είδησης, και μάλιστα σε σημαντικά μεγαλύτερο βαθμό από άλλον ένα τρόπο επικοινωνίας ‘φίλων’.
Μπορεί να μην ξεκίνησε έτσι, ή να μην ήταν αυτό το κίνητρο των δημιουργών, αλλά πλέον είναι φανερό, πως τα δομικά στοιχεία της υπηρεσίας είναι τέτοια, που την καθιστούν έναν εξαιρετικό τρόπο πληροφόρισης, όχι οπμως και δραστικής διαπροσωπικής επικοινωνίας, τουλάχιστον στον τρόπο που το κάνουν άλλα δίκτυα/apps όπως Facebook, Google+, Skype κλπ.