Η Apple ανακοίνωσε σήμερα έναν εταιρικό λογαριασμό στο Twitter, ο οποίος σύμφωνα με την περιγραφή του θα παρέχει βοήθεια, υποστήριξη και συμβουλές .

Αν και η εταιρία κατέχει ήδη αντίστοιχους λογαριασμούς  για τμήματα της, όπως App Store ή Apple Music, είναι η πρώτη φορά που ένας λογαριασμός της θα έχει αλληλεπίδραση με την κοινότητα και τους πελάτες της.

Το @AppleSupport είναι ήδη verified και δείχνει, πως η Apple σκοπεύει μάλλον να ακολουθήσει ένα νέο business plan, παρόμοιο με αυτό που ακολουθούν κι άλλες εταιρίες, προσφέροντας 1:1 support στους πελάτες της μέσα από τα social media.